32 DAGAR KVAR

Datum: 2008-11-22 Klockslag: 11:01:46

Har just klivit upp. Efter att mamma kommit in ett antal gånger och babblat om, för mig helt ointressanta saker då jag halvsover, och en hund som ständigt hoppat upp i sängen och slickat mig i ansiktet så gick det inte längre att sova. Det var inte så skönt när Taimy for och klev runt på mitt huvud med det nyinsatta håret, är ovanligt öm så det har varit lite svårt att sova. >_<

Ska nog ta något att äta och fixa mig lite snabbt, sedan ska jag ut och övningsköra. Så ska vi nog åka till syster lite också. :) För övrigt så längtar jag något så otroligt till jul. :'D Så himla mysigt.<3 Och då kommer Jonas hem, som man inte sett på ungefär ett år. Hm! :c

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback