Lagomt irriterande

Datum: 2008-12-11 Klockslag: 18:10:16

Fyfan, finns det något mer irriterande än att bo i lägenhet? Jag tror inte det. Just nu lyssnar min granne på nån värdelös låt som jag fått höra honom spela hundratals gånger känns det som. Usch!

Har just ätit fiskbullar & mos, men är fortfarande lite hungrig. Men jag törs inte äta för mycket på en gång heller, ifall jag skulle börja må illa och spy upp det. Ska försöka ta mig orken till att duscha snart också, så kanske jag känner mig lite piggare. Hoppas verkligen att jag kan gå på skolan imorgon alltså! Men nu; mer O.C.

H u r   s k a   j a g   k u n n a   h i t t a   1 0 0   o r d   t i l l   b i l d e n   i    f ö r r a  
i n l ä g g e t ? .___.  K ä n n s   a n i n g e n   o m ö j l i g t !

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback