Harry Potter & vaniljbullar

Datum: 2008-12-20 Klockslag: 21:34:57

Sitter och tittar på Harry Potter på 5:an, har dock bara kollat lite halvt på hela filmen, eftersom jag hjälpt till att ta hand om barnen. Älskar Harry Potter filmerna, fast inget slår böckerna!<3 Har dock inte ens läst ut den 3:e än, men det kommer väl det också. Minns att jag fick den första boken på julafton för några år sedan, och så läste jag ut den på nyår. Läste typ hela tiden varje dag i en vecka, hah. ;> Nu kom Felicia och skrattade och sprang sedan iväg igen, sötkorven där. :*

Jag tänkte göra köttbullar idag - av quornfärs. Det var fasen inte lätt alltså, så det slutade med att jag bara rörde ihop allt och stekte det. Var omöjligt att få quornet att liksom sitta ihop så som köttfärs gör. Men det blev asgott och smakade precis som köttbullar iallafall! :D Så ska kirra mer på måndag eller tisdag. Mamma bakade vaniljbullar idag också, vettefan hur många jag ätit. Så jäkla goda alltså!

Imorgon blir det en heldag i Birsta och så kommer ju Jonas & Lars hem, bra dag! (y)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback