Diamonds for tears

Datum: 2008-12-09 Klockslag: 21:42:28

Har just duschat och sitter nu och lyssnar på Poets of the fall, brabra. :D Mår sjukt illa, trodde jag skulle spy i duschen. .___. Rädd att jag håller på att få magsjuka eller något, not good. Hoppas illamåendet går över, eftersom jag verkligen måste på skolan imorgon och ska även åka till Sollefteå med Elina på kvällen och äta på City (grillspett, godast ever typ!) och sedan titta på esteternas julshow med massa flickor. Det kan jag ju inte missa! Eller så har jag ätit något olämpligt, men kan inte komma på något det skulle kunna vara?

När jag ändå gnäller så.. Min knöl i armen jag pratat om, nu känns den ha blivit ännu större. :c Och kliar som satan gör den! Inte en chans att jag bara tänker låta den vara, nej mamma får ringa på sjukhuset och prata med dem. Jag vill fan operera bort satskapet. Den är bara jobbig, och det är obehagligt att ha en hård knöl i armen som kliar och ibland gör ont!

F.ö så irriterar jag mig på min statistikmätare på bloggen, den visar inte rätt. :c På "Idag:" borde det just nu stå 13 istället för 9, hm.. Men nu ska jag lägga mig och titta på Simpsons & Prison Break och hoppas på att snart känna mig bättre. Vilket jag tvivlar på att jag kommer göra, känns som om jag bara mår sämre och sämre. :(

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback