Är IQ numera bara något som en gång fanns?

Datum: 2008-08-31 Klockslag: 00:08:16

Sitter och tittar på Pearl Harbor, då jag börjar tänka på hur idiotiskt det överhuvudtaget är att folk krigar. De idioter som sitter och styr landen skapar krig, som miljontals oskyldiga människor får lida för?
Så råkade jag glida in på en blogg också, där jag läste;

"När människor av kött och blod missförstår allt och tror att företag är något helt annat än människor så blir det så här. De slutar liksom tänka och tror att det är bra att göra saker i företagets namn. De anställda på BAE Systems tycker att det är genialiskt att tillverka ett miljövänligt vapen. Låt mig fråga vem i helvete som vill ha ett miljövänligt vapen? Tanken med vapen är väl att döda människor, djur eller åtminstone att förstöra. Varför skulle någon normalt funtad människa vilja döda eller förstöra miljövänligt. 
I och för sig kan jag tänka mig att George W. Bush tycker att det är en bra idé. Han skulle nog kunna säga "Vi dödade 100 000 irakier men vi gjorde det miljövänligt". Att använda miljöargument på det sättet låter perfekt om man är riktigt dum i huvudet."

Creds till killen som skrev det. Så sant, så sant. Håller verkligen med om Bush delen, han är nog en av de mest vedervärdiga och idioitska människorna som finns om man frågar mig. När folk tolalt skiter i miljön och vad som är påväg att hända, hur fan finns det ens så urbota dumma människor som föreslår miljövänliga vapen? Människor är monster, och tanken brukar slå mig att; om det finns en gud, varför låter Han så hemska saker hända? Det enda vettiga svaret på den frågan i min mening, är att Gud lämnade oss människor för länge sedan. Vi förstör allt som kommer i vår väg, allt som finns runt omkring oss. Människan är ett själviskt monster.

För både de som bryr sig om miljön och faktiskt inser hur allvarligt det är, men även för de dumma, iq-befriade stackarna som i n t e gör det; KÖP SENASTE VECKO REVYN OCH LÄS OM VAD SOM K O M M E R  HÄNDA OM VI INTE GÖR NÅGOT, SNABBT!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback