Hundra år sedan sist!

Datum: 2014-11-17 Klockslag: 08:54:00

Oj! Här har det varit tomt länge, ända sedan i augusti. Nu har det redan hunnit bli 17 november, hur det nu gått till?! Tiden bara springer iväg. Har såklart hänt en hel del sedan i augusti. Jag har bl.a sagt upp mig från mitt jobb, flyttat till Stockholm och blivit sambo, tackat ja till ett nytt jobb och åkt till Thailand på obestämd tid. Och allt detta har egentligen hänt den senaste månaden.
 
Förmodligen den mest händelserika månaden i mitt liv. Att allt kan ändras så fort! Just nu ligger jag och solar vid poolen på takterassen här på lägenhethotellet vi bor på i Bangkok. Runt 32 grader har vi ungefär.
 
Här ligger jag och har det bra!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback