Lördag

Datum: 2013-01-05 Klockslag: 16:43:00

Nu börjar det dra ihop sig och snart bli dags för att åka hem till Småland igen. Om jag ska vara ärlig så har jag egentligen ingen lust alls att lämna Norrland och mitt underbara Natursköna, men vardagen kommer ju ifatt en tillslut. Det som känns skönt med att åka hem är att få tillbaka vettiga matvanor. Tryckt i mig alldeles för mycket skitmat & socker här hemma över jul och nyår, så på tisdag blir det nya tag! Då återgår jag till mitt nya, nyttigare liv igen. Ska köra "sockerrehab" i åtminstonde 2 veckor, eftersom det känns som om dessa veckor hemma verkligen satt igång sötsuget igen. Trots att jag nu väger 61,6 så ångrar jag ingenting, för jag vet att jag inom ett x antal veckor kommer vara nere på under 60.0 igen. Det är ju trots allt bara jul en gång om året, och då ska man må gott - vilket jag verkligen gjort!
Igår var vi några stycken hos Martin som såg på film, surrade en massa och åt massa gott (som alltid hemma hos honom!).

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback