En liten uppdatering om det senaste

Datum: 2013-01-31 Klockslag: 19:21:41

Sedan sist (15 januari) har jag hunnit spendera en helg hos Erika i Norrköping, fyllt 22 år och varit hemma i Ramsele och firat min fina mamma som fyllde 60 år. Har dessutom börjat med två nya kurser, min profilkurs (smärta och smärtbehandling) och examensarbetet. Så jag har fullt upp några månader framöver kan man säga.. Vet inte hur jag ska hinna med allt? Kaos i huvudet just nu.
 
Sedan jag kom hem från Ramsele, vilket jag gjorde i måndags, har jag skärpt mig gällande kosten. Inte ätit någon sås, grädde, creme fraiché eller vitt bröd. Ätit lite pasta i en sallad, annars har jag hållit mig ifrån det och ris också. Det sistnämnda har jag nu bytt ut mot råris, då kan jag äta med bättre samvete. Förstår egentligen inte varför jag inte bytt ut det tidigare? Försöker också att äta keso och kvarg istället för sås, i alla fall på veckorna. På helgen behöver man lite lyx!
 

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback