Snart halvvägs

Datum: 2012-03-20 Klockslag: 15:44:39

När man bestämt sig för att plugga så blir man så avundsjuk på alla som är ute och reser och förverkligar sina drömmar. Men nu när jag snart kommit halvvägs(!) i min utbildning är jag så himla glad att jag bestämde mig för att först skaffa mig en riktig utbildning som kommer att ge mig jobb i framtiden. Jag kommer vara ganska nyfyllda 23 när jag är färdigutbildad sjuksköterska. Hur awesome är inte det?! Då har jag resten av livet på mig att tjäna pengar & åka ut och resa, och samtidigt veta att jag har ett yrke att komma hem till.

Och ännu mera awesome känns det nu när jag är ute på praktik och känner att det här yrket verkligen är något för mig. Jag har valt rätt. Helt fantastisk känsla!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback