Sliter håret

Datum: 2012-03-17 Klockslag: 20:53:25

Jag är måttligt road just nu. Sitter och ska skriva den FÖRBANNADE rapporten som ska göras under VFU:n, och som har deadline på måndag. Och jag jobbar hela helgen. Jag jobbar alltså heltid men ska ändå lägga x antal timmar till skolarbete, skulle kunna skriva x antal svordomar här men jag låter bli. Den här rapporten är en riktig glädjedödare till skillnad från den annars så roliga praktiken.

Det är skrattretande att man gång på gång får uppgifter som ska göras, men man får aldrig lära sig HUR dom ska göras? Upplägget på de två senaste kurserna har verkligen varit värdelöst, jag kommer att spy ur mig kritik senare.

Jag skiter snart i det för ikväll och äter godis framför en film med älsklingen istället. Annars kommer jag bara att börja grina för att jag blir så sur, för då blir jag som en 5-åring.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback