Kalops

Datum: 2012-06-03 Klockslag: 17:20:01

Idag känner jag mig som en riktig husfru/husmor, jag skiftar mellan att röra om köttet på spisen, springa ner i tvättstugan och plugga till tentan. Håller på att göra kalops för första gången, jag hoppas den blir lika god som mammas. Brukar ju vara duktig i köket så förmodligen lär det smaka bra! Tänk att tjejen som inte ens kunde ta i bacon nu står och skär grytbitar av ett ytterlår och lagar sig en gryta. Jag tycker verkligen det är roligt att jag blivit så huslig de senaste åren. Det är lika roligt varje gång jag lär mig laga en ny maträtt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback