2011

Datum: 2012-01-01 Klockslag: 14:56:53

Hur har året 2011 varit för dig? Det har varit lite upp & ned, men för det mesta upp.
Bättre än förra året? Tycker det är så svårt att jämföra ett år med ett annat, men jag tror faktiskt att 2010 var bättre med studenten och allt sådant.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2011? Känslan när jag klarade min första tenta på Sjuksköterskeutbildningen (den lyckan var nästan i klass med att ta körkortet), resan till Spanien och när vi tog bort vår älskade Lady.
Har du flyttat under år 2011? Nej, bor fortfarande kvar i Nässjö.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Oj, har nog varit en hel del under året.
I så fall vilken? Några av dem är Du säger du älskar mig - Supermarkets feat. Medina & Anders Bagge, Sleeping to dream (Eagles ballroom live version) - Jason Mraz, My heart is refusing me - Loreen, Give me everything - Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer, Desert rain - Edward Maya feat. Vika Jigulina. Coconut tree - Mohombi, Nicole Scherzinger, Set fire to the rain - Adele m.fl.
Har du kysst en främling? – Insåg just att jag varit med Micke HELA 2010 och därför inte ens varit nära att kyssa en främling. <-- Förra årets svar, och detsamma gäller detta år.



KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2011?
Jag har i år firat två år med min fina Micke.
Har du varit kär? - Varit & är.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Hundratals gånger.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej.

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord?
Nej, tack och lov.
Har någon i din släkt avlidit? Jag räknade Lady till vår familj, så ja.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? Inte på allvar.
Varit i slagsmål? Nej.



PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar?
Jag ser ingen vits i att älta sådant man ångrar, bara att lära sig av sina misstag & gå vidare.
I så fall vad? Kanske att jag var så lat på psykologin att jag inte pluggade och därför kuggade.
Har du skämt ut dig? Kan man ens undvika att skämma ut sig på ett helt år? Tror inte det.
Har du varit ute en hel natt? Nej, jag har ju blivit lite av en gammal kärring på senare tid.
Har du blivit tagen av polisen? Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? I stort sett varje natt. 
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Lite osäker.. Ändrar mig till ja! (Delade säng med Elina & Dea i Spanien)


SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på?
Hälsohögskolan i Jönköping.
Har någon varit elak mot dig i skolan? Nej.
Hatar du någon på din skola? Nej.
Har du gjort något framsteg? Jag har (snart) klarat av mitt första år av tre på högskolan, och jag är så stolt över allt jag lyckats med. Även om jag lite för ofta legat på latsidan så har jag ändå klarat allt! Eller ja, förutom psykologin då.
Haft alla rätt på ett prov? Ja, på läkemedelsberäkningen. På första försöket dessutom! :)



VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner?
Ja, började i en ny klass och lärde känna nytt folk där. Framför allt Julia & Lina.
Har du förlorat en vän? Nej.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Nej.
Har du ljugit för en bästa vän? Inte vad jag vet om, ska isåfall vara en vit lögn.

kommentarer
Postat av: Dea

Lite osäker? Sov du inte i samma säng som både mig och Elina i espanien?!

2012-01-01 @ 16:24:55



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback