Inga vuxna!

Datum: 2012-01-07 Klockslag: 18:04:26



Idag har jag bara varit med familjen & tagit det lugnt. Mitt på dagen nångång så följde jag med mamma på byn och gick in på Hem & Fritid för att titta litegrann, sedan fick vi för oss att åka till syrran & blev kvar där ett bra tag. Den här fina lilla lappen hade Kevin, 7 år, satt upp på dörren till sitt rum. Världens bästa Kevin! Nästan lite läskigt hur stor han faktiskt har blivit. Ska åka dit en sväng imorgon också eftersom vi sedan kanske inte ses förrän till sommaren nästa gång, men jag hoppas få en lucka runt påsk eller så.

Ikväll tänker jag äta lite ost & kex med mamma och pappa också, sedan kanske se någon film eller om det finns något bra på tvn som vi kan titta på. En myskväll här hemma helt enkelt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback