Fyfan vilken kul kväll!

Datum: 2012-01-01 Klockslag: 12:17:58



Har just vaknat, mår helt okej men jag låter mig inte luras - illamåendet kommer smygande ju mer av dagen som går. I alla fall, jag hade en så himla trevlig kväll & natt igår, verkligen ett lyckat nyår! Åt god mat, drack alldeles lagom mycket, skrattade massor & dansade hur mycket som helst. Fick så ont i fötterna att jag tillslut dansade barfota, och oj vad skönt det var! Eftersom jag bara hade mobilen tog jag knappt några bilder, men med Erikas kamera tog vi desto fler.. så jag tänkte sno dom av henne senare och lägga upp här. :)

Nu längtar jag bara efter att få trycka i mig en bakispizza med sällskapet från igår, precis som förra året.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback