Tjejkväll!

Datum: 2012-04-14 Klockslag: 12:58:31

Igår tog jag tåget in till Jönköping lagom till lunch och mötte tjejerna på Jensens för en riktigt god lunch. Deras "favoritsås" är verkligen underbart god! Efter lunchen så gick vi på stan en sväng och köpte alkohol & handlade lite fika & snacks på Ica innan vi gick hem till Mathilda. Där drack vi te/kaffe och fikade, sedan satt vi mest framför tvn och tog det lugnt tills klockan blev lite mer. Sedan trillade det in lite mer folk eftersom under kvällen. Var en riktigt trevlig tjejkväll i alla fall, får göras om snart! :)

Jag hade tur och fick skjuts ner på stationen och tog 22.22 tåget hem till Nässjö, där Micke kom och mötte mig. :) Väl hemma myste vi ner oss i soffan framför en skräckfilm. Mysigt avslut på en väldigt bra dag (bortsett från min hemska mensvärk)!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback