Stora killen!

Datum: 2011-10-15 Klockslag: 12:44:31


Idag blir världens bästa & gulligaste systerson 7 hela år. Kan inte fatta att han blivit så stor, börjat första klass och allt. Så stor att han imorse läste kortet jag skickat till honom helt själv, han är så himla duktig i skolan! Önskar att jag hade kunnat vara hemma och fira honom, men jag får ringa honom ikväll & prata istället.

Har inga nya bilder av honom (så fick bli denna från 2010), han är lite av en "enstöring" om man jämför med hans småsystrar, som jag har massvis av bilder på. Kevin är en liten drömmare & tänkare, tror att han kommer bli en riktigt smart kille. ♥ 

/ Stolt moster

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback