Sista rycket

Datum: 2011-10-16 Klockslag: 19:43:57

Gruvar redan för morgondagen. Börjar med LM-tentan från 08.00-10:00, vilket innebär att jag måste kliva upp senast klockan 06:00. När tentan är gjord så är det kursinfo & föreläsning om ANS på farmakologin till 15:00. Tror jag får ta en tablett både ikväll & imorgon i förebyggande syfte så inte migränen kommer tillbaka.

Hoppas verkligen på att få "rätt" frågor imorgon så jag klarar tentan, är 100% rätt som krävs för att bli godkänd (vilket innebär att många inte klarar den på första försöket). Men jag förväntar mig inte för mycket, går det så går det & annars inte. 

Sitter och gör sista rycket just nu.. Fram till 20.00 kommer jag nog plugga i alla fall, sedan får det räcka. Inte bra att sitta och tokplugga dagen innan tentan ändå, det tror jag bara rör till det. Så sedan ska vi mysa i soffan och äta smulpaj med blåbär som älsklingen tänker baka. Mysigt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback