Nytt matbordsset?

Datum: 2011-11-12 Klockslag: 19:56:29


Har ju tjatat om ett nytt matbordsset i vitt, eftersom vi är så trötta på det i glas/silver (eller metall?) som vi har.. Och så hade mamma & pappa sett två set på Jysk, så för några dagar sedan sa pappa att om vi var intresserade av något av dem så skulle han bidra med 1000 kr. Har som inte haft tid att gå iväg på Jysk och titta på dem IRL, men ska försöka sticka iväg dit nu någon dag framöver. Är inte ett helt i trä, som vad jag hade tänkt mig när jag i början ville byta ut det vi har, men jag tycker det ser mycket finare ut än det vi har just nu. Och att det är vitt är viktigast av allt, det är helt klart min favoritfärg när det gäller inredning. :) 

Vilken tur man har som har så himla snälla föräldrar. ♥ 



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback