Julfint i vardagsrummet

Datum: 2011-11-28 Klockslag: 19:54:55

Här kommer lite bilder på julpyntet, som lovat. Bilderna blev väldigt pixliga och inte alls fina i färgen här såg jag, men man ser ju i alla fall hur det ser ut. Tycker i alla fall att vi fått till det riktigt mysigt i vardagsrummet, särskilt på kvällen när det kommer varmt ljus från julstjärnan, ljusstaken & tända ljus. ♥




Vår fina adventsljusstake som jag köpt delar till på olika affärer och "gjort" själv. Så nöjd! :)

Fyndade den här söta tomten på skidor & två enstängslade julstjärnor på Ica för 40 kr, som hittat! Eftersom jag är rädd för tomtar så gäller de att hitta de som är söta & inte ser läskiga ut. :)

kommentarer
Postat av: Markus

Tur att du gjort julfint så det räcker till mig också. Kanske jag tar fram en stjärna innan helgen ! :-D

2011-11-30 @ 16:33:36
URL: http://mlandgren.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback