Min nya bff

Datum: 2011-01-05 Klockslag: 11:41:07

Efter väldigt många samtal så ligger nu en dator undanlagd på Expert tills på fredag. Jag ska äntligen få sitta vid en snabb dator där jag kan redigera bilder utan problem. :'D Fast jag måste erkänna att jag nog kommer sakna gamla pärlan lite också. Är ju så van vid den här datorn, men vänjer mig nog snabbt vid den nya också. Kommer bli ovanligt att sitta vid en TYST dator, min lever ju om som bara den. Haha! :'D 
4 GB internminne & 500 GB hårddisk, woho. ♥ Eftersom den även har en webcam kan jag fr.o.m nu börja skype'a med mina kära vänner. :'D

Har duschat och ätit frukost och nu ska jag bara sminka mig innan jag är redo för lunchen 13.00, blir väldigt lite smink då jag tror att jag lyckats få ögoninflammation. :c Kliar konstant i det där jäkla ögat.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback