Går i pappas fotspår

Datum: 2011-01-03 Klockslag: 02:17:46

Vakade alldeles för sent idag också, runt 12:30. Men inte så konstigt efter att ha legat vaken och sett Eclipse till ca 05:00 eller något (men fan vad bra den var!). Klev upp, duschade, åt frukost/lunch och åkte till Erika en stund. Sedan när mamma slutade jobba så åkte jag hem och hämtade henne så vi kunde åka och handla det jag skulle ha till middagen, jag lagade nämligen middag åt mamma & pappa idag. Lax, bulgur & dressing med en massa grejer i. Mamma gillade det, inte pappa.

I julklapp fick jag grejer av mamma & pappa för att börja måla med akryl. Så ikväll ganska exakt 22:55 satte jag igång och målade för allra första gången. Det var riktigt roligt faktiskt, och imorgon ska jag och pappa måla mer. För er som inte visste det så har min pappa målat en hel massa under sina år, och är väldigt duktig. Det ni ser nedan är det allra första jag någonsin målat, och jag höll på och målade i ca 1 h. Jag blev väldigt nöjd ändå över hur det blev för att vara första gången.



Som ni ser övade jag bara på att göra blommor & blad. Imorgon ska jag försöka mig på några andra sorters blommor. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback