Året 2010

Datum: 2011-01-08 Klockslag: 13:44:45



Hur har året 2010 varit för dig?
– Det har varit ett underbart år med alla olika, stora händelser som t.ex studenten. Sedan har det funnits mycket jobbigt också, men varför älta sådant?
Bättre än förra året? – Mitt minne sviker mig.. Men jag tror att 2009 också var ett bra år. Men 2010 var nog bättre kanske.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Studentkryssningen & MP07's ring med Peter Siepen, balen, studenten och några fina stunder med Micke. Och mycket, mycket mer säkert.
Har du flyttat under år 2010? – Flyttade från Kramfors & hem efter studenten, sedan den 20 augusti flyttade jag & Micke till Nässjö i Småland.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ja, väldigt många!
I så fall vilken? –Två låtar jag kommer på såhär direkt är Edward Maya - This is my life & Edward Maya feat Vika Jigulina - Stereo love. Sedan.. Lady Gaga - Monster, Sean Banan - Skaka rumpa, David Guetta - Sexy bitch och fler låtar som påminner om MP07 & studenten.
Har du kysst en främling? – Insåg just att jag varit med Micke HELA 2010 och därför inte ens varit nära att kyssa en främling.

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010?
– Det har varit lite upp & ner, men jag har spenderat hela året med en person jag älskat så otroligt mycket.
Har du varit kär? - Varit & är.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja, och jag minns exakt när jag sa det för första gången till Micke. Natten efter hans födelsedag den 4 feb, och jag har nog aldrig sett honom så glad som då.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej, verkligen inte.

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord?
– Nej!
Har någon i din släkt avlidit? – Jag antar att man kan räkna det till släkten, så ja. Sorgligt nog.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej.
Varit i slagsmål? – Nej.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar?
- Har jag garanterat, men man lär sig av sina misstag.
I så fall vad? – Att jag var så otroligt lat & ignorant i skolan på slutet, men nu har jag ju kommit in på högskolan ändå tack vare högskoleprovet så.. vad spelar det för roll? Tycker inte man ska älta saker, som sagt.
Har du skämt ut dig? – Klart jag har.
Har du varit ute en hel natt? – Vad räknas till en hel natt? Haha
Har du blivit tagen av polisen? – Nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Det tror jag?


SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på?
– Gick på Ådalsskolan men tog studenten i juni.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nej.
Hatar du någon på din skola? - Ogillat människor har jag gjort, men jag använder mig ofta av ordet hata fast det inte riktigt är så allvarligt.
Har du gjort något framsteg? – Ja, jag har utvecklats som person.
Haft alla rätt på ett prov? – Tror inte det.

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner?
– Träffade Sofia genom ett jobb jag haft, men annars har jag nog inte lärt känna några "vänner", bara såna som blivit "bekanta".
Har du förlorat en vän? – På sätt och vis, men sedan fått tillbaka den.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – På sätt och vis.
Har du ljugit för en bästavän? – Det tror jag inte.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback