Snart dags för solsidan!

Datum: 2011-02-13 Klockslag: 19:49:51

Snart början Solsidan och jag har fortfarande inte läst en enda sida i boken. Men jag har däremot suttit och svärt och ritat diagram till mitt förbättringsarbete, så nu är de så gott som klara. Ska försöka göra klart det mesta imorgon, så får jag peta ihop det sista på onsdagkväll innan jag ska lämna in det på torsdag.

Eftersom jag numera är en mästare (haha) på att planera mitt pluggande, så insåg jag att jag både hinner se Solsidan, Wallander OCH plugga utan att måsta vara vaken alldeles för sent. :} När Solsidan är slut vid 20:30 så läser jag i 20-30 minuter, och sedan läser jag när det är nyheterna under Wallander. Perfekt va? Känner mig inte så förberedd inför seminariet imorgon, men vi har ju ett x antal timmar på oss på skolan innan det är dags. Hinner nog knåpa ihop något.



kommentarer
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Sv; Hehe min pojkvän är 1.98 :)

2011-02-13 @ 20:31:50
URL: http://pinknation.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback