Sista rycket!

Datum: 2011-02-25 Klockslag: 12:28:43




Jag saknar mina fina, små solstrålar! ♥ Men om två månader får jag förhoppsningsvis krama om dem igen.

Sista dagen att plugga inför tentan idag, har börjat lite smått & ska hålla på i några timmar framöver. Men efter middagen ska jag inte ens öppna böckerna, då blir allt undanlagt. Drömde mardrömmar om tentan inatt också, att jag skulle göra den imorse (alltså fredagmorgon istället för lördagmorgon) vilket jag inte alls varit beredd på, så jag fick megaångest över att jag inte pluggade så mycket igårkväll. Tur att det bara var en dröm. Och håll tummarna för mig imorgon, mellan 09-13 sitter jag och skriver tentan. 

Påminnelse till mig själv: det är okej även om jag inte klarar tentan, det är ett väldigt flummigt ämne & den allra första tentan jag någonsin gör.
Men - om jag klarar den så äger jag!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback