Hjärtat

Datum: 2011-02-11 Klockslag: 21:19:20

Sitter och förbereder mig lite smått inför nästa kurs - anatomi. När jag läste naturkunskap b nu i höstas så kände jag att jag hade ganska svårt för att få in hjärtats & hjärnans alla olika delar, så nu inför anatomin tänker jag rita upp de olika sakerna på A3:n och sätta upp lite här och där. Varför inte sätta en på insidan av toalettdörren och plugga på hjärtats olika delar medan man ändå sitter på toa? Smart tycker jag, även om Micke var helt övertygad om att jag bara skämtade när jag berättade det för honom. "Hoppas det inte kommer nån och hälsar på då!" sa han.. Jag har ju gjort det ganska konstnärligt ändå tycker jag, haha. ;'D



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback