Härliga lördag!

Datum: 2011-02-05 Klockslag: 14:54:25


Tittade på den här filmen & Paranormal Activity 2 igår. It's kind of a funny story var väldigt annorlunda, bra & rolig tyckte jag. Men jag blev lite besviken på Paranormal Activity 2 faktiskt, den skrämde mig inte sådär mycket som jag hade hoppats på. Men den var ändå bra tyckte jag, och visst blev jag väl rädd då & då. 

Idag har vi än så länge varit ute på stan och fikat. Blev lite frukostfika så vi började med varsin räkmacka och köpte sedan något gott. :} Bra start på lördagen, och ikväll blir det tv- & filmkväll med chips och dipp. Ska bli så himla gott! Men det bästa av allt är att det bara är lördag, dvs en till ledig dag imorgon. Fast då ska jag ju sitta och läsa en massa inför föreläsningarna, men det blir ju lite sovmorgon i alla fall. Ska fortsätta njuta av min lediga lördag nu! :'D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback