Tredje advent

Datum: 2011-12-11 Klockslag: 19:59:05

Idag har varit en riktigt mysig söndag. Först gick jag och köpte några julklappar och sedan satt jag mig och lyssnade på massa julmusik och pysslade med att slå in klapparna. Sedan åt jag lunch och tog det lugnt en stund innan jag satte igång med lussebullsbaket. Så nu har vi massa nybakta lussebullar igen, mums! Tyvärr blev de lika fula idag som förra gången, hur fasen får man till den där riktiga lussebullsformen på dem?! Mina ser ut som stora järpar eller något. Men, de smakar väldigt bra i alla fall. ;)

Så en stund efter middagen tände vi det tredje ljuset, värmde lite glögg & åt nybakta lussebullar.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback