Vår nya soffa

Datum: 2011-08-31 Klockslag: 16:09:57

Äntligen, nu står soffan på plats! Den är så himla fin, och det blev hur bra som helst. Vårt lilla soffbord passar bättre in nu också, även om vi tänker byta ut det - kanske mot ett likadant men nytt bara.

Här är en bild när gamla soffan fortfarande stod kvar (inte så bra bild, men man ser ju åtminstonde):


Och här är en bild med den nya soffan):


Ni ser vår vita nya hylla där bakom också, som vi är otroligt nöjda med. Har inte fått till allt på den riktigt bara, behöver köpa lite smågrejer och så. Samma sak med soffan, de där solblekta (därav gula?) kuddarna ska bytas ut osv. Men vi är riktigt, riktigt nöjda. :) En himla skillnad på hela rummet om man tänker på hur det såg ut innan vi köpte hyllan & soffan. Jag är f.ö helt förälskad i mitt fårskinn & den underbara filten jag fick av mamma. ♥ Den är så mjuk och skön att jag skulle kunna ligga invirad i den resten av mitt liv. Aldrig känt något liknande, måste verkligen vara världens skönaste & mysigaste filt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback