Första utekvällen för terminen

Datum: 2011-08-28 Klockslag: 17:07:39

Var till Jönköping och gick ut med Julia & Marie igår. Blev ganska nyktert, men fyra timmars dansande. :) Något riktigt konstigt och ganska roligt hände på krogen igår också. Medan vi står och dansar kommer en tjej och klämmer på mitt bröst och går sedan iväg och gör tummarna upp, blev lagomt chockad. Sedan bröt jag ut i tokskratt. Haha!
Sovde hos Julia inatt också, så idag när vi vaknade så åkte vi och åt pizza några stycken, och runt 15:00 kom jag & Micke hem hit. Så nu håller vi på att tvätta och laga mat, det blir kycklingfilé & ris till middag - mums!

Skolan börjar imorgon också, kursintroduktion från 10-12, vilket känns som en perfekt mjukstart!
Är dessutom ledig på tisdag och onsdag (då de levererar vår nya soffa också, äntligen!) så det blir verkligen en lugn vecka. Kan behövas, var allt annat än utvilad efter veckan i Spanien faktiskt. På tal om Spanien, imorse drömde jag om kackerlackor. Äckliga jävla varelser!!


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback