Letandet fortsätter

Datum: 2011-04-26 Klockslag: 10:59:44


Letar efter det perfekta resmålet. Kroatien, Spanien eller Malta är de alternativ som känns mest lockande just nu. Någon som varit där och har några tips eller så? Hotellen ovan är de jag fastnat mest för av de jag sett i Kroatien och Spanien (plus det i det förra inlägget). Jag dör nästan av lycka av att tänka på att få komma bort till ett varmt & vackert ställe i en vecka och bara ta det lugnt och göra det man känner för. Åka runt och titta på sevärdheter och fylla kameran med underbara bilder, bada i varmt & kristallklart vatten.. Åh! 

Ikväll är det dags för mig att åka tillbaka till Nässjö. Tåget går 23:40 och jag är framme efter 10 imorgonbitti. Klart att det känns tråkigt, men det är bara några veckor kvar tills jag åker hem hit över sommaren - vilket inte är något alls ju! Kommer gå hur fort som helst. Har mycket att göra idag. Ska umgås med Erika en stund, hinna träffa barnen & sedan ska vi bara ha det mysigt här hemma ikväll innan det är dags att åka. Just det, handla färdkost ska jag göra också - ytterst viktigt. När jag kommer hem blir det ändring på matvanorna. Mindre onyttigheter och mer motion!

kommentarer
Postat av: Ewa

Green Beach rekommenderas, däe bodde vi nu.

2011-04-27 @ 20:59:58
URL: http://slevewa.wordpress.com
Postat av: elina

Det tredje var ju helt fantastiskt fint!!

2011-04-30 @ 12:58:45



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback