This melody will always bring you right back home with life

Datum: 2010-09-21 Klockslag: 22:08:04

Laddade ner Linkin Parks nya album A thousand suns förut ikväll, så nu har jag lagt in det på ipoden och lyssnar för fullt. Lyssnar i ipoden mest för att inte bli störd av tv-spelet som Micke spelar.

Deras förra album var något av en besvikelse för mig, för att de inte kändes som dem. Hörde att de först tänkt göra ett album med andra låtar, men att någon sagt till dem att de va tvungna att komma med något nytt. Tråkigt tycker jag, tror det hade blivit bättre om de gjort det som de hade tänkt från början. Så nu hoppas jag att jag ska gilla det här albumet mer. Men att Chester Bennington har en underbar röst förändras aldrig. Så är han ju faktiskt väldigt snygg också. ;'D 



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback