Skoproblem

Datum: 2010-09-23 Klockslag: 22:34:06

Vet ni vad jag tog och gjorde idag? Jag köpte mig ett par träningstights. (Så nu jävlar ska vi bränna fett mina vänner!) Dock i storlek M, och S skulle nog varit bättre men de var slut. Men jag tror jag behåller dem i alla fall, fast jag kände mig osäker. :} Det blev de från Nike för 350:- som jag la upp på bild häromdagen. Hittade också ännu ett par skor jag skulle kunna tänka mig som höst/vinterskor.. Kan bara inte bestämma mig för vilket par jag ska ta.


Vad tycker ni? Vilka ska jag välja? (Måste påpeka att de till vänster är mycket snyggare IRL.) Har även testat de till vänster och tyckte om dem, men de till höger har jag varken testat eller sett IRL.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback