Photo

Datum: 2010-09-08 Klockslag: 02:12:15

Gud vad jag bara vill ta med min kameran ut och fota nu! Synd att klockan snart är 02:00 och att det är kolsvart ute bara, haha! I studentpresent lovade mamma & pappa mig ett objektiv också, men jag är så velig och kan inte bestämma mig för vad jag vill ha. Om jag vill ha ett fast 50 mm eller om jag vill ha ett riktigt macroobjektiv. Samtidigt så vill jag ha ett teleobjektiv, men det kommer jag nog faktiskt inte att lika stor användning för. 

Annars har jag bara suttit och redigerat min & Erikas design ikväll. Och redigerat bilder. Både fotar och redigerar bilder alldeles för ofta, det måste det bli ändring på. 



kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback