Normal, tele, macro eller vidvinkel?

Datum: 2010-09-08 Klockslag: 19:20:36

Här är några bilder från två olika objektiv jag är sugen på. Mångsidigheten & macron hos Sigma 17-70 mm lockar medan jag också vill åt det bra ljusinsläppet på Nikonobjektivet. De är båda billiga varianter, i min prisklass om man säger så. Det nedre ligger på runt 1300:- bara. Billigt & bra! Får nog fundera ett tag till över vad det verkligen är jag vill ha. Finns så mycket att man inte kan välja. Skulle gärna plocka på mig flera stycken. 




kommentarer
Postat av: Jossan

Jag röstar för Nikon - 1.8 lät schysst! (hade du haft med ett från Canon hade jag sagt det, känner mig lite otrogen nu...)

2010-09-08 @ 22:04:08
Postat av: CJ

Fina bilder!

2010-11-09 @ 17:02:05
URL: http://cjs.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback