Hur det gick?

Datum: 2010-09-15 Klockslag: 19:13:31

Det gick skitbra. Jag fick jobbet! Så imorgon & på fredag är det utbildning 11-16 i Jönköping.
När jag tagit tåget hem så bjöd älsklingen mig på en grekisk restaurang. Medan vi väntade på maten beställde vi in vitlöksbröd, hur goda som helst.
Maten var också fantastisk! Dit kommer vi helt klart gå igen. :} Så tog vi en sväng förbi HEMMAKVÄLL, så det blir mys framför Idol. Sedan blir det nog en ganska tidig kväll, måste vara pigg imorgon så jag kan ta in all information. :}

Nu ska jag kolla mailen och sedan göra älsklingen sällskap i soffan. Ha en fin kväll!
GLAD TJEJ! (Med snea framtänder & rynkig panna. Charmigt värre!)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback