Christian the lion

Datum: 2010-09-02 Klockslag: 16:55:54

Jag tror inte den här videon kan ses för många gånger. Går rakt in i hjärtat. Kom att tänka på den efter att ha sett en bok om hela händelsen på en bokrea häromdagen. Kanske vore värt att köpa den om den finns kvar?
Blev lite extra tårögd när jag såg den idag, bara för att jag började tänka på mina lurviga där hemma. ♥ 
Särskilt Chester som rör sig som ett lejon, tar samma sorts steg. Åh, tänk om jag hade kunnat ta med någon av dem hit.


Nu ska jag snart laga korvstroganoff och ris, tror jag skickar iväg Micke att lämna tillbaka hyrfilmen medans jag lagar mat. Senare ikväll ska vi se Grown Ups, har ganska höga förväntningar. Men med såna bra skådespelare kan det ju aldrig slå fel. ;)

kommentarer
Postat av: dea

GROWN UPS ÄR FETT TUNG!!

2010-09-02 @ 17:32:12
URL: http://andreahagglund.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback