Slappedag

Datum: 2010-10-10 Klockslag: 16:50:40

Eftersom jag kände att jag började bli förkyld igår har jag bara legat inne på soffan hela dagen. När Micke var på gymmet passade jag på att se Twister (så jäkla grym film!) och efter han kom hem har vi tittar färdigt på DH season 2. Så nu håller vi på att ladda ner nästa, som vi förhoppsningsvis hinner se något avsnitt av ikväll. Tror vi är lika besatta båda två. :'D På kvällarna är det alltid någon av oss som säger efter varje avsnitt "ska vi inte se ett till?" och några avsnitt senare lägger vi oss.

Här kommer några fler bilder från fotopromenaden igår.





kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback