Jag hade aldrig bytt min barndom i Ramsele mot något

Datum: 2010-11-10 Klockslag: 15:02:41


Jag är så otroligt hemmakär. Ramsele är hemma. Det är så himla mycket mer än en tråkig liten håla, även om man ibland känt att det är den tråkigaste platsen på jorden. Jag tror att man måste ge sig ut i världen för att inse hur mycket man älskar platsen man kommer från. Jag hade inte kunnat växa upp på ett bättre ställe. Naturen är helt underbar, och att veta vilka så gott som alla är har faktiskt sin charm. Efter att ha sett videon längtar jag hem. ♥ Så kan man ju inte låta bli att vara stolt över Vincent & Roger Pontare.

kommentarer
Postat av: Annette

Vad kul att videon är inspelad i Skogsnäs!Ikväll köper vi zips och dipp för Felicia önskar sig det(ingen felstavning av chips, jag försöker bara skriva som det låter när hon läspar fram det).

2010-11-12 @ 12:20:57



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback