Får bli ett besök på Rusta i helgen

Datum: 2010-11-04 Klockslag: 19:16:48

Eftersom vi lever fattigt nu, och jag egentligen inte heller är en sådan som bryr mig om vart jag köpt sakerna, så har jag kollat ut lite grejer från Rusta som vi skulle kunna köpa. :} Tycker att Rusta har väldigt bra grejer, och mycket fint till hemmet. Vill ju få lite julkänsla här så småningom, men än är det såklart lite för tidigt. Det är bl.a dessa grejer som jag skulle vilja ha 

Vi tar en liten DH-paus just nu för att Micke blev så trött, tror jag ska röja undan lite så länge. Är på städhumör? Haha. Pizzan var underbart god i alla fall, och det är så himla skönt att ha en myskväll bara vi två. 


Vet inte hur länge jag velat ha en kandelaber, och äntligen har jag hittat en billig. Så fin!

kommentarer
Postat av: ♡ p i n k n a t i o n

Sv; Oh jag älskar wonderbra men har bara en av deras BH'ar. Jag tycker dom är väldigt små runt om. Så jag som har 70F fick istället ta en 75F. :)

2010-11-05 @ 07:15:52
URL: http://pinknation.se



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback