En egen plats

Datum: 2010-11-07 Klockslag: 15:55:03

Om det nu blir så att jag kommer in på någon av utbildningarna jag sökt till våren så skulle jag vilja skaffa ett skrivbord att ha inne i sovrummet, så att man har en speciell plats där man kan sitta och plugga. Där man kan sitta på ett sätt som är bra för ryggen, och där man sitter lite "ensam" och inte i soffan framför tvn. Det här bordet & stolen blir tillsammans ungefär 300:- och båda kommer från IKEA. Kanske vore något. :} Finns ett annat, dyrare skrivbord från IKEA som är jättefint som jag skulle vilja ha. Men det kostar över 1200:- och är dessutom för stort för att rymmas hos oss.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback