Dag 04 – Min tro

Datum: 2010-11-30 Klockslag: 10:58:43

Eftersom jag både är döpt och konfirmerad så är jag kristen, men jag konfirmerade mig faktiskt mest för min mammas skull. Jag har nog egentligen ingen riktig tro, även om jag i vissa tillfällen faktiskt ber till gud. Så det kanske betyder att jag någonstans, i alla fall, lite grann tror på hela den där grejen? Jag vet inte. Men jag hoppas i alla fall på att jag kommer börja tro på riktigt när jag blir gammal, av någon anledning. Kanske för att det känns tryggt?

Det är nog lite så att jag vill tro på att det finns något högre, men jag tror på vetenskapen när det gäller livet på jorden osv.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback