Nu dör jag sakta men säkert

Datum: 2010-05-15 Klockslag: 21:51:22

FYFAN säger jag bara. På kryssningen så var ju Peter Siepen DJ på ett dansgolv, där vi MP07-tjejer var och dansade en hel del. Han hade på sig ett linne med ett ankare, och jag en t-shirt med ett ankare på. Så han säger i mikrofonen typ "Här har vi en till sailor!" eller något sådant när jag får förbi. Sedan önskar vi några låtar. Tillslut kommer han ut på golvet och dansar, och vi dansar som vanligt i "ringen". Och självaste Peter Siepen går in och dansar i VÅR ring, och han tar till och med av sig linnet. Det får såklart ALLA på dansgolvet att dras mot oss - och vi blev festens mittpunkt. (Festens mittpunkt är nog lite internt, men whatever.) Inser ni hur legendariskt ögonblick det var? Jag skrek till Amanda att hon skulle filma det, vilket hon gjorde. Filmen blev helt sjukt rolig och ett sjuhelvetes minne. Och vad får jag höra nu? VIDEON ÄR SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN. :( Så nu sitter jag här i soffan och dör lite för varje minut som går.

Men, bara för att jag själv ska kunna läsa det här om x länge, och minnas det så skriver jag det. Siepen kom även och stog och dansade med  bara mig & Elin en gång och börjar prata med mig om att en blond tjej på dansgolvet bara teasar(?) killen som hon dansar med, och att när han frågar "ska vi gå till hytten?" så kommer hon säga nej. Så säger han att det är löjligt och vi skrattar åt det. Internt, maybe.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback