Lättnad & press

Datum: 2010-05-19 Klockslag: 13:47:13

Har hållit min projektarbetsredovisning nu, var faktiskt inte ett dugg nervös. Vad är det som hänt med mig? Två redovisningar inför en hel del folk, utan att magen pirrat och händerna skakat? Tror dock att jag blev lite röd i ansiktet på redovisningen idag, varför vet jag faktiskt inte. Haha!
Har nyss haft betygssnack med min fotolärare, jag ligger på ett VG. Men om jag lämnar in riktigt bra uppgifter nu så kan jag få ett MVG, lilla pressen här va. :( Eftersom det är en 200 poängskurs så BEHÖVER jag verkligen ett mvg, om jag ska ha någon chans att komma in på högskolan. Kom igen Gud, hjälp mig lite här! Ska bara komma på något jag ska fota som eget projekt, och sedan är det ett självporträtt som ska fotas. Det och projektrapporten och lite plugg till ett historieprov, SEN ÄR JAG FÄRDIG! :'D Dör nästan lite vad skönt det är att ens få tänka den tanken.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback