Puss, puss, puss

Datum: 2010-03-25 Klockslag: 22:24:31

En stor, fet puss till min underbara pojkvän som kan få mig att bli tårögd av saknad efter bara några timmar. (Ja, det hände faktiskt ikväll.) Det säger väl ändå en hel del? Älskar dig så otroligt mycket älskling, du är det finaste som finns. Vill inget hellre än att dela mitt liv med dig. ♥

Så vill jag också ge en puss (jesuskyss, internt) till Elina, för att vi äntligen hittat tillbaka till varandra och hade så fruktansvärt roligt idag. Har saknat dig Elza. ♥


Sitter och bäljer i mig ett stort glas mormors saft, åkerbärssmak. Mumma! :'D Har nyss pratat med mamma, och ska snart lägga mig och sova, själv dessutom. Citerar Elina; Jag ska sova som en prins! Så trött är jag, har varit en hård dag. Och imorgon börjar vi morgonen med ett svettigt pass i motionsrummet. Yay! :D Älskar mig själv för att jag fortfarande håller igång träningen och inte har gett upp efter någon vecka, som jag bruka(de)r göra. Godnatt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback