Ibland är livet härligt!

Datum: 2010-03-31 Klockslag: 15:19:10

Vet ni vad vi gjorde idag? HÄMTADE UT VÅRA STUDENTMÖSSOR! ;'D
Var lite speciell känsla, man inser mer och mer att det verkligen är på riktigt nu.

Sitter och tittar på min "plugglista".. Av 12 saker är 3 av dem strukna, jag har kommit en liten bit iallafall. Hade betygsnack med Maria idag också, om Foto C. Blev lite peppad och ska verkligen försöka anstränga mig nu, sista spurten liksom. Så måste jag ju återigen säga hur otroligt glad jag är över mina underbara lärare. ♥ För att ni ska förstå HUR underbara de är ska jag ta ett exempel; Perra håller i en kurs för bara mig och Elina, för att vår studieplan ska bli som den ska vara, utan att få ett öre betalt. Kan ni fatta det? Hur många lärare skulle hålla i en kurs, utan att få lön för det? Han är nog den enda av sitt slag. 

Nu ska jag fortsätta plugga, så att jag kan göra något annat än bara det på lovet.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback