To much for me right now to think about

Datum: 2010-06-06 Klockslag: 00:52:28

Snart student, och det känns.. som en stor, obehaglig klump i magen. 
Det kommer bli så otroligt skönt och roligt (för med MP07 har man alltid roligt!) men det kommer bli så himla mycket ledsna miner och framför allt tårar. Jag kommer sakna alla så otroligt mycket. Vi är 17 personer med helt olika & underbara personligheter. Jag älskar er mer än jag någonsin kunnat tro. ♥

Nåja, nu till lite gladare saker. Balen igår.
Jag och Elina började att fixa till oss omkring 13:00, och blev klara strax innan dom andra kom vid 17:00. Hängde lite hos mig innan vi alla åkte vidare till Bollsta, jag och Micke åkte cheva med Kicki. :} Väl där blev det dags för mat, fläskfilé och potatisgratäng med kladdkaka till efterrätt. Kvällen bestog av massa fotande, dansande & skrattande. Ingen kväll med er kan misslyckas. Vid 01:00 när det var slut så åkte vi till Kramfors och bytte om, packade & köpte mat på Sylos och drog vidare mot Ramsele. Kämpade för att hålla mig vaken hela vägen för Elinas skull - och lyckades. Sov sedan till 13:30 idag, så länge har jag inte sovit på.. jag vet inte hur länge? Haha! Var iallafall en sjukt bra kväll igår. :}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback