Jag klickade hem..

Datum: 2010-01-16 Klockslag: 22:59:14


Ett par svarta Uggs i storlek 36 och två par James Rocco trosor, skitsnygga & såg riktigt sköna ut också. Hoppas att storleken passar bara! :} 

Har haft en riktigt härlig & mysig dag idag. Låg i sängen lääänge, sedan diskade jag & Micke gick och handlade. Så lagade han smördegsinbakad fläskfilé med champinjonstuvning och klyftpotatis. Till det hade vi tzatsiki, beasås och sallad. Hur gott som helst, verkligen en lyckad middag. Min kille kan han! ;'D Haha. Så nu ska vi alldeles strax se Ghost ship som börjar på 5:an 23:05 och äta chips och tzatsiki, mumma! Citerar Ewa: "Verkar som du har ett underbart liv nu Saragumman!" Det har jag. :'}

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback