Jag är stolt över mig själv!

Datum: 2010-01-14 Klockslag: 13:47:15

Har bara haft en lektion idag, Naturkunskap A. Så jävla tråkigt, och en urtråkig uppgift som handlar om energi fick vi att arbeta med de fyra kommande veckorna. Sedan så gick jag och Elina och letade åt vår engelskalärare och frågade om hur det skulle bli den här terminen, och som det ser ut just nu kommer jag ha någon enstaka lektion på måndagmorgon ibland. :] Fick även se resultatet från nationella proven som vi gjorde innan jul - OCH JAG FICK VG! 26 poäng hade jag, vilket jag är riktigt jävla nöjd över! Klagar ju alltid över hur svårt engelska är och hur dålig jag är på det, men gång på gång får jag se på papper att det antagligen bara är osäkerheten som sitter i vägen. Men nog om det. :} Efter skolan gick vi på Ullas och jag köpte mig två grillade i bröd, så sjukt gott. :'D Har suktat efter det i typ.. över en vecka. Så nu väntar jag på att älsk ska sluta skolan och komma hit. Kanske man skulle se Män som hatar kvinnor & Flickan som lekte med elden ikväll? :] Låter som en plan, som Micke skulle ha sagt.


Älsk ska få hjälpa mig att snabba upp datorn lite, så att jag kanske kan börja använda photoshop igen. I miss it! :c

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback