Juldagen #2

Datum: 2010-12-26 Klockslag: 18:27:45

Jag ångrade mig igår & bestämde mig för att hänga med ut ändå. Åkte till Kajsa och hängde där innan vi gick ner på Svar. Hade skitroligt hela kvällen, blev mycket skratt! :} Blev en hel del bilder tagna, men bara några få med min kamera. Jag och Erika tog massa bilder på oss underifrån med flera olika kameror, skrattade så jag grät. Hur kan man bli så ful? :'D När vi zoomade in våra näsor (som man såg in i) så blev det bara för mycket, trodde jag skulle dö av skratt!
I slutet av kvällen så gick jag hem tillsammans med Erika och Erik, då den sistnämnde även puttade ner mig i diket. Skulle ge igen och kasta snö på honom, men det hamnade en hel del i Erikas ansikte också så hon gav igen genom att putta ner mig en andra gång. Var dyngsur & kall när jag kom hem, men vi fick oss några goda skratt i alla fall. Planerar att ge igen på Erik inom en snar framtid, frågan är hur?







kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback