Hur har jag missat detta?!

Datum: 2010-12-02 Klockslag: 23:36:38


Den här boken bara måste bli min. Jag skulle inte ha något emot att ha uppföljaren "Det här var ju tråkigt" i min ägo heller. Jag fullkomligt älskar aggression blandat med humor. Och vem gillar inte att läsa arga lappar? Förutom när de är riktade mot en själv, då är de inte fullt lika roliga kan jag tro. Jag vet inte om någon skriv it en arg lapp åt mig någon gång faktiskt? Jag insåg just att jag inte har någon kategori som passar för böcker, så det måste jag fixa. Böckerna får dela med Tv & film.

"Till dig som ställt din bil på min parkeringsplats. Må lössen från 10 000 kameler hemsöka ditt könsorgan."

Den här lappen satt på vindrutan när Åke Andersson en morgon skulle hämta sin bil. Han hade parkerat på sin grannes parkeringsplats och fick bita i det sura äpplet.
I sin nya humorbok Den som inte tar bort luddet ska dö! kastar komikern David Batra än en gång en närsynt blick på svenska folkets inneboende aggressioner"


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback